|
View unanswered posts | View active topics
| Author |
Message |
|
antonio
|
Post subject: Re: Seizoen 2009-2010 Posted: 21 Jan 2010, 18:10 |
|
 |
| Scholier |
|
|
Helaas voor ons, was een spannend matchke, maar de bal wilde er langs beide zijden precies echt niet in. Ik hoopte tot op het laatste op zo een comeback zoals de laatste match tegen jullie maar het heeft niet mogen zijn. Ik denk dat het al bij al een terecht overwinning was voor jullie... Veel succes nog met de rest van de competitie!
_________________ es gibt kein bier auf hawai
|
|
| Top |
|
 |
|
Bananas
|
Post subject: Re: Seizoen 2009-2010 Posted: 21 Jan 2010, 18:33 |
|
 |
| Victorus Zeverarus |
Joined: 24 Aug 2004, 14:09 Posts: 2258 Location: Tottenhesp Hotboyz (lzv) / FC Bananas(zaal) & FC Ambras(veld)
|
antonio wrote: Helaas voor ons, was een spannend matchke, maar de bal wilde er langs beide zijden precies echt niet in. Ik hoopte tot op het laatste op zo een comeback zoals de laatste match tegen jullie maar het heeft niet mogen zijn. Ik denk dat het al bij al een terecht overwinning was voor jullie... Veel succes nog met de rest van de competitie! Goh, we hebben dit jaar al enkele onwaarschijnlijke comebacks meegemaakt, de ene keer positief, de andere keer iets minder positief  Gelukkig genoeg bleef het deze keer uit, maar de kansen op de 4-5 waren er op't laatste toch. Per chance stond onze keeper toen sterk te keepen. Aan de overkant was't ook geregeld met 3 vs 1 of 2 maar konden we het (dankzij mij een paar keer) niet goed genoeg uitspelen.. spijtig wel. Maar inderdaad, spannend matchke, zo hebben we ze graag. Al betwijfelen we het wel of't wel zo gezond is om 2-3 weken totaal niets te doen (met de examens) en dan opeens een uurke aan 200% volle gas geven..  In ieder geval: nog veel succes en plezier toegewenst 
_________________ Toen pissen plassen werd, is het gezeik begonnen.
|
|
| Top |
|
 |
|
Bananas
|
Post subject: Re: Seizoen 2009-2010 Posted: 04 Feb 2010, 15:57 |
|
 |
| Victorus Zeverarus |
Joined: 24 Aug 2004, 14:09 Posts: 2258 Location: Tottenhesp Hotboyz (lzv) / FC Bananas(zaal) & FC Ambras(veld)
|
De Kleppers nog steeds comfortabel op 1. Daarachter gevolgd door het onvermijdelijke RCLC en Beverbrigade dat graag een retourticketje 1ste klasse had gewild na twee jaartjes 2de klasse. Beverbrigade zal samen met Lovania, Barbaar United en DVV strijden voor dat derde ticketje richting 1ste klasse. Wij komen daar net achter en proberen nog de top-5 te halen, dan is't na een belabberde start toch nog allemaal vrij goed gekomen  Spijtig van de twee forfaits, maar ja, dat hoort er nu eenmaal bij 
|
|
| Top |
|
 |
|
Makke
|
Post subject: Re: Seizoen 2009-2010 Posted: 04 Feb 2010, 21:08 |
|
 |
| Above the Elite |
Joined: 25 May 2003, 21:29 Posts: 1003 Location: Lovinho,CZC, Ed Syob, Amicia,Argentinos, Hattrick, Magic blues
|
Bananas wrote:  Spijtig van de twee forfaits, maar ja, dat hoort er nu eenmaal bij  Bwah, k weet niet. Ik speel in een heel aantal ploegen en wij hebben persoonlijk nog NOOIT een forfait moeten geven. En we spelen id lzvcup bijvoorbeeld al van in het begin mee, toch een beetje kwestie van organisatie en overtuigingskracht. Ik heb de indruk dat er dit jaar en dan vooral buiten eerste klasse van de lzv regelmatig forfaits zijn, bizar.
|
|
| Top |
|
 |
|
Bananas
|
Post subject: Re: Seizoen 2009-2010 Posted: 05 Feb 2010, 17:42 |
|
 |
| Victorus Zeverarus |
|
Makke wrote: Bananas wrote:  Spijtig van de twee forfaits, maar ja, dat hoort er nu eenmaal bij  Bwah, k weet niet. Ik speel in een heel aantal ploegen en wij hebben persoonlijk nog NOOIT een forfait moeten geven. En we spelen id lzvcup bijvoorbeeld al van in het begin mee, toch een beetje kwestie van organisatie en overtuigingskracht. Ik heb de indruk dat er dit jaar en dan vooral buiten eerste klasse van de lzv regelmatig forfaits zijn, bizar. Ja, ik weet het. Aan mij heeft het dan ook nooit gelegen maar dat zijn prioriteiten die ge stelt  En als er een groot deel, zelfs op uw thuisuur niet kunnen, is dat zo. We kunnen moeilijk spelers bijmaken hé  Ik vind het zéér spijtig maar ja, ik kan moeilijk anderen verplichten van te komen en andere dingen opzij te laten zetten voor de voetbal. 't Is tenslotte ook maar amateurvoetbal, dus dat kunt ge niet vragen van die mannen 
|
|
| Top |
|
 |
|
Bananas
|
Post subject: Re: Seizoen 2009-2010 Posted: 22 Feb 2010, 21:29 |
|
 |
| Victorus Zeverarus |
|
Bananas wrote: Makke wrote: Bananas wrote:  Spijtig van de twee forfaits, maar ja, dat hoort er nu eenmaal bij  Bwah, k weet niet. Ik speel in een heel aantal ploegen en wij hebben persoonlijk nog NOOIT een forfait moeten geven. En we spelen id lzvcup bijvoorbeeld al van in het begin mee, toch een beetje kwestie van organisatie en overtuigingskracht. Ik heb de indruk dat er dit jaar en dan vooral buiten eerste klasse van de lzv regelmatig forfaits zijn, bizar. Ja, ik weet het. Aan mij heeft het dan ook nooit gelegen maar dat zijn prioriteiten die ge stelt  En als er een groot deel, zelfs op uw thuisuur niet kunnen, is dat zo. We kunnen moeilijk spelers bijmaken hé  Ik vind het zéér spijtig maar ja, ik kan moeilijk anderen verplichten van te komen en andere dingen opzij te laten zetten voor de voetbal. 't Is tenslotte ook maar amateurvoetbal, dus dat kunt ge niet vragen van die mannen  En dit heeft onrechtstreeks ervoor gezorgd dat we wellicht voor 90% zeker na dit jaar gaan (moeten) stoppen. Spijtig, ik had het graag anders gezien maar verder gaan zou het zowel voor ons als de tegenstanders veel te lastig maken. Nu was het al geregeld krabben, zelfs forfait geven, veel te veel uitstellen (ook al ligt dit gewoon aan het feit dat vrijdag en zaterdag moeilijke dagen zijn voor ons), en nu gaan er volgend jaar ook een deel mensen (al dan niet definitief) weg uit Leuven na hun studies.. tja, dan moet je op een bepaald moment de knoop kunnen doorhakken.. Balen! Dan zullen we een andere sport moeten gaan zoeken om ons bezig te houden  En uiteraard nog het beste maken van de laatste matchen! EDIT: allez, er is toch terug nieuwe hoop voor nog een extra seizoen.. we zullen het wel merken, zeker? 
|
|
| Top |
|
 |
|
Bananas
|
Post subject: Re: Seizoen 2009-2010 Posted: 19 Mar 2010, 03:09 |
|
 |
| Victorus Zeverarus |
|
Héhé, ook eens kennis gemaakt met RCL Conspirar  En ik kan het goede alleen maar beamen  Qua samenspel één van de beste, zoniet het beste voetbal dat ik in mijn enkele jaren LZVCup ben tegengekomen. En dan nog eens bijna allemaal gezegend met een geweldige techniek, jaaaa.. het was afzien  Nu, in eerste klasse gaan ze meer op ne muur botsen dan bij ons het geval was (we hadden zelfs gene ene steen in de weg gelegd  ) en dan zullen ze ook geconcentreerder moeten verdedigen. Maar als ze dan de Tom Op't Roodt in vorm in de goal hebben staan, kunnen ze ook wel weer even verder  Damn, hij was écht abnormaal goed  Dat kwam aardig in de buurt van King Japstah!  En tja, vanvoor hebben ze vooral met Maes ne geweldige spits lopen, zet daar nog eens ne Joren en ne Pattéé bij en dan weet je het wel  Maar soit, wij zogen de stenen uit de grond, verdedigden (als we dat al deden) veel te hoog en gaven veel te veel ruimte weg (in onze rug) en aanvallend geraakten we er héél af en toe eens door maar dan kwamen de Tomme helaas op onze weg tegen. + die zaal ligt ons echt niet, maar misschien maar goed dat ie zo klein was, anders hadden we nog meer moeten lopen  En het heeft dus nog 4-2 gestaan moet ge denken, fataal  Maar soit, volgende keer beter en ik hoop jullie niet meer te zien in tweede klasse, vort, weg!  Ik begin te beseffen dat ik eigenlijk wel blij ben met ons vorige forfait tegen jullie  Wel trots dat ik persoonlijk niet hoerehard in de wind ben gezet (met ne tunnel ofzo). Wel enkele keren alleen tegen 3 man zitten verdedigen maar ja, liever dat ze in zo'n matchen de kop wat laten hangen dan in matchen waar we wel degelijk iets kunnen uitsteken  Btw ook fair matchke, dat zat wel snor  Allez, nog veel succes en vooral: plezier gewenst mannen!  Edit: smilies-attack!
|
|
| Top |
|
 |
|
Bananas
|
Post subject: Re: Seizoen 2009-2010 Posted: 23 May 2010, 23:25 |
|
 |
| Victorus Zeverarus |
|
Net terug van onze (aller?)laatste match, tegen SDP. Geëindigd zoals het begon: 0-0  Wij waren vrij tot zeer zwak, onze best voetballende man stond (half geblesseerd) in de goal (al was dat er niet altijd aan te merken  ). Uiteindelijk is hij nog man van de match geworden want ook daar was hij én de gevaarlijkste én diegene die er met enkele wonderbaarlijke saves de nul hield. Ook de bezoekende goalie heeft een hele resem mooie saves gedaan. En de rest van de voetbal was eigenlijk boechtig slecht, vooral langs onze kant  En nu begrijp ik ook de blijdschap na de match met het punt voor SDP, net de stand gezien, zonder dank jonkheren  Wel lachen 
|
|
| Top |
|
 |
|
Bounie
|
Post subject: Re: Seizoen 2009-2010 Posted: 24 May 2010, 16:21 |
|
 |
| Eerste Elftal |
|
|
het was wel spannend met veel kansen, maar ne 0-0 als eindstand had niemand verwacht
_________________ -When Chuck Norris does push-ups, he doesn't push himself up, he pushes the earth down.Chuck Norris is the reason why Waldo is hiding-Chuck Norris invented cancer because he was tired of killing people
|
|
| Top |
|
 |
|
SDP
|
Post subject: Re: Seizoen 2009-2010 Posted: 25 May 2010, 09:09 |
|
 |
| Superspits |
Joined: 31 Jul 2004, 13:39 Posts: 322 Location: ZV Squadra De Pichichi (2 LZVCup) - ZVC Kerksken (3A FROS-LZV)
|
|
ja inderdaad een spannende match; zeker omdat we minstens 1 punt nodig hadden
om geen keeper te zijn was de doelman zeker zowat de beste man op het veld (of misschien beide doelmannen?)
_________________ Squadra Victor
http://www.merkatornet.be
http://www.egea.tk
|
|
| Top |
|
 |
|
Bananas
|
Post subject: Re: Seizoen 2009-2010 Posted: 25 May 2010, 21:59 |
|
 |
| Victorus Zeverarus |
|
SDP wrote: ja inderdaad een spannende match; zeker omdat we minstens 1 punt nodig hadden
om geen keeper te zijn was de doelman zeker zowat de beste man op het veld (of misschien beide doelmannen?) Jupz, beide doelmannen waren de beste "spelers" op de plein vond ik. Maar onze keeper was dan ook aanvallend nog eens, zeker technisch, de beste.. We hebben eigenlijk teveel gerekend op zijn kunsten, we hadden toen na ne tijd anders moeten spelen aangezien er geen doorkomen was zo  Normaal hebt ge dan ne man meer (op de flanken) maar diegenen die meededen begrepen het spelletje helaas niet zo goed en uitvoeren zat er al helemaal niet in, ook niet bij mij  Per chance is er dan toch die "rush" die ervoor zorgt dat ik zelfs in verloren posities terug kom, zo heb ik ook de zekere winning goal op't einde van der Bounie kunnen vermijden toen ik alsnog mee terug liep toen ge met 2 alleen op de keeper af ging  Aanvallend zoog ik dan weer de stenen uit de grond, nochtans twee punterkes kunnen doen id eerste helft, maar ze kwamen recht op de keeper af (die zich uiteraard ook wel goed breed maakte hé  ). Maar ik wist dus niet dat jullie nog een punt nodig hadden  De goesting was er alleszins zeker bij jullie, alleen ontbrak de afwerking wel vrij hard  Want aangezien wij zo hoog speelden (ook niet onze normale doen maar soit, de omstandigheden dwongen ons om zo te spelen), konden jullie echt héél veel counteren, vooral in de tweede helft hebben jullie zeker 5 open 200% kansen gehad. Maar onze Kamme was dus inderdaad wel verdorie goed, ik wist dat ie vrij goed kon keepen voor ne non-keeper maar zelfs ne echte keeper was jaloers geweest op enkele saves van hem. Vooral met de voet was em fenomenaal, zelfs uit scherpe hoeken etc  In ieder geval, doet dat volgend jaar goed hé, ik denk wel dat ge meer in 2de thuis hoort dan in 3de 
|
|
| Top |
|
 |
|
SDP
|
Post subject: Re: Seizoen 2009-2010 Posted: 26 May 2010, 11:20 |
|
 |
| Superspits |
Joined: 31 Jul 2004, 13:39 Posts: 322 Location: ZV Squadra De Pichichi (2 LZVCup) - ZVC Kerksken (3A FROS-LZV)
|
|
ik denk dat de afwerking van beide ploegen wel wat mank liep maar onze verdediging is al in orde, en dat is al een vooruitgang tegenover het begin van het seizoen
_________________ Squadra Victor
http://www.merkatornet.be
http://www.egea.tk
|
|
| Top |
|
 |
|
Bananas
|
Post subject: Re: Seizoen 2009-2010 Posted: 26 May 2010, 13:27 |
|
 |
| Victorus Zeverarus |
|
SDP wrote: ik denk dat de afwerking van beide ploegen wel wat mank liep maar onze verdediging is al in orde, en dat is al een vooruitgang tegenover het begin van het seizoen héhé, die was inderdaad wel cava  maar ge zag het ook, op de plein stond niemand met een fatsoenlijke dribbel en dan nog stond er wel altijd eentje extra achter, of ne goede keeper  maar qua open kansen missen winnen jullie helaas toch wel 
|
|
| Top |
|
 |
|
Bananas
|
Post subject: Re: Seizoen 2009-2010 Posted: 24 Jun 2010, 14:46 |
|
 |
| Victorus Zeverarus |
|
Allez, we blijven er nog een jaartje in  We hebben hemel en aarde moeten bewegen om een fatsoenlijk zaaluur vast te krijgen en het is dan toch gelukt: Dinsdag om 22u in de Rijschool om de 2 weken. Hierdoor kunnen er een heel deel meer waardoor we dus normaliter niet meer tot forfaits zullen worden gedwongen! Bij mijn weten is ons zondags zaaluur nu wel vrijgekomen voor de geïnteresseerden! Allez, nog ne keer vlammen 
|
|
| Top |
|
 |